Rentetan Penubuhan Pusat Rawatan

>> Sunday, December 6, 2009

1. 5 November 2009 > Mesyuarat penubuhan jawatankuasa Darussyifa` Setiu

2. 1 Disember 2009 > Gotong-royong membersih rumah sewa yang akan dijadikan tempat rawatan di Kg. Buloh(Bandar Permaisuri), Setiu, Terengganu




Gambar dari luar pusat Rawatan. Alhamdulillah kerja-kerja gotong royong berjalan buat pertama kali dan banyak lagi yang perlu dilakukan supaya ianya sesuai untuk dijadikan pusat Rawatan. Kerja-kerja lain seperti mengecat, membersihkan kawasan persekitaran dan kelengkapan perlu dilakukan dengan segera. Moga kerja buat yang murni ini mendapat keberkatan dan kemudahan dariNya.InsyaAllah



GOTONG ROYONG KALI KEDUA PUSAT RAWATAN


> 06 Disember 2009:
Alhamdulillah gotong royong kali kedua telah berjaya dijalankan bermula jam 9.30 pagi..antara kerja yang dijalankan hari ini adalah membersihkan bahagian dalam, membentang tikar getah dilantai dan membersihkan bahagian luar pusat rawatan.

Kehadiran ahli hari ini seramai 7orang dan kami berterima kasih kepada seorang sahabat kami yang sudi datang membantu iaitu ust. Razali malangnya jurugambar terlupa mengambil gambar sepenuhnya akibat terlalu asyik bergotong royong.

Kami perlu menyiapkan secepat mungkin kerana Pembukaan Klinik Rawatan ini pada 19/12/2009 dan syukur kepada Allah S.W.T. kerana pembukaan klinik akan dihadiri oleh Perawat daripada Darussyifa' Bangi dan Darussyifa' Kuala Terengganu. Kepada semua pembaca dijemput HADIR!!

0 comments:

  © Blogger templates Palm by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP